luni, 20 decembrie 2010

DELIA MATACHE

Delia Matache s-a nascut la data de 7 februarie 1982 in Bucuresti iar in acest moment se numara printre cele mai cunoscute soliste de muzica usoara din Romania.

Talentul Deliei a fost mostenit de la mama sa, Gina, care a cochetat de asemenea cu muzica. Artista mai are o sora, Oana si un frate, Eduard.

Delina a absolvit liceul de muzica Dinu Lipatti. Cei cinci ani de pian si studiile de flaut pe care le-a urmat cantareata nu au fost in zadar, aceasta reusind in cele din urma sa isi cladeasca o cariera notabila in muzica.

Debutul artistic l-a facut in cadrul trupei N&D alaturi de Nick, iar impreuna au lansat doua albume foarte populare pentru acea vreme, `Nu vreau sa te pierd` si `Nu e vina mea`.

Dupa despartirea de N&D, in 2003, cariera solo a artistei a cunoscut o crestere continua iar in 2007 are loc lansarea albumului "Listen Up". In lista melodiilor de pe album se gasesc si piesele "Sufletul meu" dar si "Secretul Mariei", piesa in colaborare cu Smiley.

La lansarea albumului pentru prima data pentru public, Delia a cantat cu band. Atmosfera a fost intretinuta de Connect-R, un prieten foarte bun de-al artistei.

Momentul special oferit de Delia invitatilor a fost un duet improvizat pe loc cu mama sa, cantareata Gina Matache.

Discografie:

Parfum de fericire (2003) - Label Media Services

1. Parfum de fericire
2. Ce vor de la mine
3. Imi dai fiori
4. Da-mi dragostea ta
5. Doar un joc
6. Aprind, sting
7. Timpul nu poate fi oprit
8. Make It Last
9. Vreau sa te simt aproape
10. Simt


Listen-Up (2007) - CatMusic

1. Parfum de fericire
2. Ce vor de la mine
3. Imi dai fiori
4. Da-mi dragostea ta
5. Doar un joc
6. Aprind, sting
7. Timpul nu poate fi oprit
8. Make It Last
9. Vreau sa te simt aproape
10. Simt


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu